Contactează-ne
Adresa sediului social:
Întrebări frecvente
Care este termenul de livrare?
Termenul de realizare al unei comenzi (care implică editarea cărții și tiparul) este de 5 – 10 zile lucrătoare.
Câte nume pot include într-o carte?
Din motive tehnice, putem include maxim 2 prenume într-o carte, dar care sa nu depășească 14 litere.
Cum plasez o comandă?
Pentru a plasa o comandă, apasă butonul “Comandă cartea”, introdu numele copilului/copiilor și apasă butonul “Adaugă în coș”. Completează apoi datele de livrare și selectează metoda de plată. După plasarea comenzii, vei primi pe email instrucțiuni pentru a putea alege trăsăturile pe care dorești să le includem în cărticică.
Care sunt metodele de plată?
Poți opta pentru una din următoarele metode de plată:
- Online cu cardul prin MobilPay,
- Transfer Bancar
- Ramburs
Oferiți reduceri pentru mai multe cărți comandate?
Pentru comenzi mai mari de 6 cărți, vă rugăm să ne contactați pentru a vă trimite o ofertă personalizată.
Se poate urgenta o comandă?
Dacă aveți nevoie mai rapid de carte, putem contacta tipografia și, în funcție de volumul de lucru pe care îl are în acel moment, poate fi posibilă reducearea timpului de realizare și livrare a cărților. Contactați-ne și încercăm să găsim o soluție.
Livrați și în afara României?
Da, livrăm cărticelele și în Europa (Italia, Franța, Spania și Marea Britanie). În cazul în care dorești sa facem livrarea în altă țară din Europa decât cele menționate te rugăm să ne contactezi.
Care este politica de retur?
În cazul în care cartea a ajuns la tine și prezintă defecte (probleme de editare/ probleme de tipar), putem fie să refacem gratuit cartea fie să îți rambursăm plata. Contactează-ne pentru a stabili soluția potrivită pentru tine.